Hospitality Management
Bij Hospitality Management draait het allemaal om gastvrijheid. Als Hospitality Manager is het jouw taak om ervoor te zorgen dat de klant zich welkom voelt. Denk hierbij aan de sfeer die je creëert door bijvoorbeeld inrichting en de manier waarop jij en het overige personeel met de klant omgaat. Jij haalt alles uit de kast om het verblijf voor de klant zo prettig mogelijk te maken.
Inhoud
Bij Hospitality Management leer je hoe je zoveel mogelijk uit het verblijf van de klant kunt halen. Je leert je in te leven in de klant en hun wensen en hun behoeftes te begrijpen en te implementeren in de werkprocedures. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel, zowel in de zorg als in een bedrijf. Hiervoor volg je ook een gastvrijheidstraining.
Relevantie
Hospitality Management is voor iedereen met een gastvrije, innovatieve en vooruitstrevende blik die niet terugdeinst voor uitdagingen en plotselinge wendingen. Je houd van veelvuldig contact met zowel klanten als werknemers uit verschillende bedrijfstakken, zowel intern als extern.