Reclame
Iedereen kent ze wel: reclame-commercials op tv. Tijdens een goede serie word je onderbroken met een boel informatie over de nieuwste producten en aanbiedingen. Het ene filmpje is irritant; de ander grappig. Wat ze gemeen hebben is dat ze blijven hangen. Dat is de kracht van de media, ofwel marketing. Maar wat zorgt er nou voor dat jij het product gaat kopen? Hoe zorg je ervoor dat je onderscheidend en creatief genoeg bent om je doelgroep te kunnen bereiken?
Inhoud
Een cursus reclame kan erg uiteenlopend zijn. Zo kun je online adverteren, maar ook werken in de sales. Wat cursussen of opleidingen die onder reclame vallen wel gemeen hebben is de informatie die je toegereikt krijgt. Zo komen er onderwerpen als marketing en promotie aan bod, maar ook het ontwikkelen van reclamemateriaal. Ook het opstellen van een campagne kan een onderdeel zijn van de cursus.
Relevantie
De cursus reclame is geschikt voor iedereen die een baan in de reclamebranche ambieert: van zelfstandigen tot een baan in het PR-, sales- of marketing vak.