Algemene informatie over de cursus
SEO (Search Engine Optimization). Met onze SEO (zoekmachineoptimalisatie) cursus leer je aan de hand van praktische voorbeelden en concrete stappen hoe je succes kan behalen met een gedegen SEO strateInhoud van de cursus
Zoekmachine Optimalisatie Cursus (SEO)Wat betekent SEO (zoekmachine optimalisatie) nou eigenlijk? Hoe kan je ervoor zorgen dat je op positie #1 in Google komt? Wil jij antwoord op deze én andere SEO- en online marketing-gerelateerde vragen? Dan is deze SEO training echt wat voor jou!
Voor wie is de Zoekmachine Optimalisatie Training geschikt?
De zoekmachine optimalisatie (SEO) training is geschikt voor (junior) online marketeers, marketingmedewerkers, marketingmanagers en communicatieprofessionals die hun kennis over zoekmachine optimalisatie willen verdiepen en direct hun kennis in de praktijk willen brengen.
Wat houdt de SEO cursus in?
Deze SEO cursus biedt handvatten voor het bepalen van je zoekmachine optimalisatie strategie en leert je hoe je gericht meer relevante bezoekers naar je website kan trekken naar je website of webshop. Zoekmachine optimalisatie is het fundament van een goede online marketingstrategie en biedt ondersteuning voor andere online middelen zoals Google Ads, conversie optimalisatie en e-mailmarketing. De training zit vol met praktische tips en handige checklists om direct aan de slag te gaan!
Wat kan je met de Zoekmachine Optimalisatie Cursus (SEO)?
Na afloop van deze SEO training kan je zelf analyseren op welke zoektermen je doelgroep zoekt, relevante content produceren, zorgen voor een verbeterde positie binnen zoekmachines en daardoor meer bezoek naar je website genereren.
Wil je zorgen voor méér organische bezoekers, méér online omzet & niet steeds afhankelijk zijn van een (online) marketingbureau, dan is deze training uitermate geschikt voor jou!
Na afloop van de cursus kan je aan de slag met de volgende zaken:
?Diepgaande kennis op het gebied van SEO.
?Werken met tools om je werk gemakkelijker te maken.
?Vast te stellen waar je de focus op moet leggen en waar je moet starten.
?Hoe je intern collega's kan informeren en eventueel rapporteren aan directie.
?Hoe jij hoger kan scoren in Google, je bereik kan vergroten en je doelgroep op de juiste kanalen kan aanspreken.
?Een praktisch stappenplan om te starten.