Soofos

Marketing voor Introverte Ondernemers

Algemene informatie over de cursus

In deze videocursus leer je hoe je zichtbaarheid kunt creëren in de Aandachts-Economie. De tactieken en principes zijn speciaal toegespitst op bescheiden ondernemers en bevatten zowel online als offl

Inhoud van de cursus

We ?? ondernemen. Maar? als ondernemer móet je ook marketer zijn. Voor de bescheiden en introverte ondernemers is dat niet altijd een feestje. Plus: marketing is steeds schreeuweriger geworden, in deze tijden van self-branding en aandacht-eisende Social Media. Soms voelt het alsof we bijna verplicht zijn eraan mee te doen. Heb jij dat ook?
"Ik was zó klaar met al die #girlboss glamour vlogging en sharing dat ik dacht: Het moet ook anders kunnen."
Ikzelf wilde succesvol zijn met mijn bedrijf (meerdere labels, in mijn geval) zónder schreeuwerig te moeten zijn en zónder mezelf als uithangbord te moeten positioneren op Social Media. Dit was nogal tegen de stroom in, maar het kan dus wel! Ik heb geleerd van de beste marketeers en ondernemers en help nu ook andere ondernemers om dit voor zichzelf helder te krijgen.

Door authentieke, sterke ondernemers en hun marketing te bestuderen heb ik geleerd hoe je (online en offline) aan nieuwe klanten komt, op een niet-schreeuwerige manier. Nu heb ik een constante toestroom aan leads, en heb ik zelfs mijn zakelijke Social Media weg kunnen doen! Wát een rust.

Wat heb je aan deze cursus?

Boost je marketingkennis (en je zelfvertrouwen) met deze korte videocursus van Content Marketeer Nina van OutoftheGrey. Als jij de 5 Marketingprincipes geleerd hebt, wéét je dat je niet meer mee hoeft te doen met elke hype die voorbij komt.

Waarom is dit tegengeluid belangrijk?

We ?? ondernemen. Maar? als ondernemer móet je ook marketer zijn. Voor de bescheiden en introverte ondernemers is dat niet altijd een feestje. Plus: marketing is steeds schreeuweriger geworden, in deze tijden van self-branding en aandacht-eisende Social Media. Soms voelt het alsof we bijna verplicht zijn eraan mee te doen. Heb jij dat ook?

Deze korte maar krachtige videocursus geeft je 5 Marketingprincipes. Per Marketingprincipe leg ik theorie uit en geef ik je een step-by-step instructie om het toe te passen in jouw business. Jij kunt deze gelijk inzetten voor je eigen bedrijf en je GOED voelen over je Marketing. Het doel is jou messcherp te maken, als het gaat om de marketingkeuzes die je de komende tijd in je bedrijf gaat maken. Je leert hoe je als ondernemer zichtbaarheid creëert in de Aandachts-economie. Zie deze cursus als een stoomcursus Branding, Positionering en Marketing die eindelijk eens dieper gaat dan alleen: post zoveel mogelijk op Social Media.

Na de cursus weet jij:

  • waarom jij beter de Patagonia dan de Primark kunt zijn!
  • waarom je beter kunt inzetten op lage-interactie marketingtactieken
  • hoe je het wint op inhoud in plaats van zelfpromotie
  • waarom content op Facebook en Instagram zo kort meegaat
  • wat het verschil is tussen Newsflash en Evergreen online marketing

Ook krijg je een kijkje achter de schermen van de Marketing achter mijn eigen bedrijf. Ik wil wat ik geleerd heb (en wat werkt) delen met zoveel mogelijk ondernemers, omdat ik het echt belachelijk vind hoe erg we mee worden gezogen in (social media) hypes. Er is bijna geen marketing advies voor introverten (of van introverten) en iedereen vertelt ons dat we 'ons merk' zijn. Er zijn steeds meer ondernemers die hier een beetje moe van worden en helemaal geen zin hebben om met hun kop overal op het internet rond te zwerven.

Als jij benieuwd bent naar Marketing die beter bij jou past, en je wil aan de slag met het versterken van jouw merk, neem dan deel aan deze videotraining.

  • video-tutorials
  • tekst
  • invul-oefeningen
  • podcasts

Duur van de cursus

0 uur

Kosten van de cursus

EUR 22 exclusief btw

Gratis informatie aanvragen

Vul hieronder jouw gegevens in, dan krijg je gratis informatie toegestuurd.

  • De ingevoerde (persoons)gegevens worden door de geselecteerde opleidingsaanbieder(s) gebruikt om de gestelde vraag te beantwoorden;
  • Indien gewenst mag de onderwijsinstelling waar ik mijn aanvraag naar stuur mijn gegevens bewaren om mij van advies te voorzien;
  • Ik ben tenminste 16 jaar oud, of heb toestemming van mijn ouders of voogd om deze informatieaanvraag te verzenden;
  • De privacy statement en algemene voorwaarden van Stichting ROC.nl zijn van toepassing.