Beroepsbeeld: waar werk je en wat doe je?
Een klantmedewerker financiële dienstverlening werkt bij een bank, een verzekeraar of bij een financieel intermediair. Het is een functie in de back office waarbij ook sprake is van klantcontact ten behoeve van de voorbereiding van financiële adviezen(adviestrajecten). De klantmedewerker financiële dienstverlening bereidt, gebruik makend van zijn kennis en vaardigheden van financiële producten, advies(trajecten) voor. Hij draagt alle benodigde gegevens ten behoeve van het feitelijke advies aan de klant over aan de adviseur en licht de gegevens toe.Dit is een tweejarige deeltijdopleiding. U kunt de opleiding ook in één jaar afronden.
(De vermelde kosten zijn voor het eerste collegejaar: colleges op de dinsdag.)
Opleidingsinhoud
CollegeprogrammaDinsdagsBeroepsspecifiek:- WFT Basis;- WFT Schade Particulier;- WFT Schade Zakelijk of WFT Consumptief Krediet;- Persoonlijk Profileren (presenteren, onderhandelen, vergaderen);- Enterprise Entrepreneur (Ondernemer MKB).DonderdagsGeneriek:- Nederlands, Engels en Rekenen.Beroepsspecifiek:- Sales A;- Keuze: (1) Lean Creatief of (2) Business and Environmental Sustainability (in English).Optioneel (niet verplicht om te volgen / indien aangeboden; vooraf inschrijven)- Key Accountmanagement.KeuzedelenBinnen deze opleiding zijn er keuzedelen:Configuratie: Ondernemend Gedrag (K0072) (studielast 240) en Persoonlijk Profileren (K0877) (studielast 240) met:- Lean Creatief (K0512) (studielast 240); of- Duurzaamheid in Beroep (K0031) (studielast 240).LoopbaanburgerschapJe maakt opdrachten in het kader van Loopbaanburgerschap.Praktijkopdrachten / BeroepspraktijkopdrachtenOp de leerwerkplek (je baan/werk) maak je praktijkopdrachten. Meer informatie over: Beroepspraktijkvorming BPV.
Opleidingsduur
50 dagKosten
Lesgeld/cursuskosten: EUR 3499Studiemateriaal: EUR 325